пʼятниця, 24 березня 2017 р.

Звіт роботи вчителя - наставника

Звіт роботи вчителя  - наставника Жмур Т.Ю. про роботу з молодим спеціалістом Заїкіною Альоною Віталіївною.


 Метою другого року  роботи наставника із молодим вчителем були:

·   допомога вчителеві у професійному становленні, виробленні власного стилю роботи, розвитку фахового потенціалу, оскільки формування основних професійних якостей, які визначають ступінь майстерності педагога, відбувається протягом перших 2—3 років педагогічної діяльності,  розвиток лідерських здібностей, виховання почуття відповідальності за обраний шлях.

Основні форми навчально-методичної роботи  :

·        індивідуальні консультації;
·        практичні заняття,
·      підготовка до семінарів-практикумів, педрад;
·        взаємовідвідування уроків.
На початку навчального року  проаналізовані  навчальні  програми і пояснювальні записки до них. Надані  методичні рекомендації щодо  календарно – тематичного планування,  роботи з класом, ведення шкільної документації , дидактичні, психологічні та санітарно – гігієнічні вимоги до уроку; методи контролю знань учнів,оцінювання навчальних досягнень учнів,  вимоги до перевірки зошитів, забезпечення виконання єдиного мовного режиму;
методичні рекомендації роботи з обдарованими дітьми, організація індивідуальної роботи, зокрема з учнями з низькою успішністю;
сучасні технології всіх видів навчальної діяльності;
дисципліна учнів на уроках;
самоосвіта вчителя ( складання плану  , підбір методичної  літератури  для самоосвіти ) і шляхи підвищення педагогічної майстерності.
За планом відбулося  взаємовідвідування уроків з обговоренням та коригуванням діяльності молодого спеціаліста.
Підготовлено і проведено відкриту виховну годину «Що таке Україна ?» з подальшим детальним  аналізом .
Організовані індивідуальні консультації «Методика використання ТЗН та наочності на уроці », практичні заняття «Конструювання та захист моделі уроку вивчення нового матеріалу», « , Конструювання уроку систематизації знань», на яких здійснювалося моделювання та обговорення  моделей уроків, « Самоаналіз проведених уроків», « Диференційований підхід до навчання» (Моделі диференційованого навчання ,різнорівневі завдання , розробка диференційованих завдань)
Розв'язання педагогічних ситуацій дає можливість запобігти недолікам, прорахункам у подальшій практичній роботі. Важливо навчити правильно складати психолого-педагогічну характеристику класного колективу, щоб домогтись єдності педагогічних вимог до учнів з боку вчителів і батьків. Щоб забезпечити повну реалізацію теми, над якою працює наш заклад  я як наставник, і адміністрація філії відвідують батьківські збори, після яких проводиться їх детальний аналіз: звертається увага на негативні моменти і підкреслюються позитивні елементи зборів.  А це підбадьорює молодого спеціаліста, вселяє впевненість у правильності обраного фаху, заохочує до нових форм роботи з батьками та учнями.
      За весь період наставницької роботи я намагаюсь допомогти молодому спеціалісту усвідомити, що вчительська професія не знає зупинок у своєму розвитку. А для цього потрібна наполеглива творча праця на всіх рівнях, яка допоможе успішно виконувати поставлені перед школою завдання, сприятиме прискоренню їх адаптації. Тільки за таких умов відбудеться успішне професійне становлення.

Немає коментарів:

Дописати коментар